نمایشگاه الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران حوزه ی تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد که در آن آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

با توجه به سرویسها، تواناییها و مجوزهای دریافت شده، شرکت تصمیم بر حضور در نمایشگاه الکامپ و ارائه و نمایش قابلیتهای ترکیبی منحصر بفرد خود تحت عنوان مگا پروژه ها به مجموعه های کلان و گسترده در سطح کشور را گرفت.

تمامی همکاران در شرکت عصر دانش افزار از مدتها قبل از آغاز نمایشگاه در بخشهای مختلف به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هایی از قبیل تولید محتوا و طراحی برای تیزر، بروشور، ویژه نامه و سمینار تا طراحی وسیعترین غرفه نمایشگاه شدند تا برای حضور قدرتمندانه در نمایشگاه آمادگی لازم بوجود آید.

در نهایت بصورتی منسجم و از طرق مختلف مانند سمینار، تیزر، کافه کندو، بروشور و … ترکیب منحصر بفرد ۴ مگا پروژه شامل:

  • وای فای HoneySpot
  • MVNO
  • Mobile Payment
  • Mobile Loyalty

رونمایی شد و کاربرد آنها توسط همکاران و آقای برتراند سالامون ( قائم مقام شرکت ترانساتل فرانسه ) برای بازدید کنندگان و مدعوین ارائه و تشریح گردید.

درج دیدگاه غیر فعال است